top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

תשע עלויות תחזוקה לבניית אתר נפוצות שכדאי לזכור



1. אבטחת האתר תחזוקת אבטחת האתר היא כנראה אחת העלויות החשובות ביותר. תקיפות, גניבת מידע או פריצה עלולים לגרום לנזק כבד לאתר ולמותג ובכך להזיק לתדמית של העסק. השקעה בפתרונות אבטחה, מערכות אבטחה יעילה ויציבה עשויה למנוע את הנזק ובכך לחסוך מאות שקלים בשנה.

2. עדכון תוכן תוכן מעודכן חשוב לא רק במניעת חשיפת מידע או תקיפות, אלא הוא גם משפר את חווית המשתמש והמיקום בתוצאות החיפוש השונות. עדכון קבוע של התוכן, הכולל מאמרים, תמונות וסרטונים, יכול להגביר את ההתעניינות והיכולת של המשתמש למצוא את המידע שהוא מחפש באתר שלכם, ובכך לדרג אתכם גבוה יותר במנועי החיפוש. לכן חשוב להשקיע זמן באופן קבוע במהלך השבוע ולכתוב תוכן חדש לאתר שלכם.

3. שיפורים ושדרוגים סדירים משתמשים רבים, אשר גולשים באינטרנט מחפשים את האתרים שנטענים מהר ומציעים חווית משתמש קלה ונוחה. החוויה כוללת זמני טעינה מהירים ואתרים ללא שגיאות. ניתן גם לשקול אופציות שיפורי ביצועים כמו תיקוני קוד, שיפור חווית גלישה, שינוי מבנה האתר במקרה הצורך ואף לבדוק מדי פעם עיצובים חדשים כדי לבחון האם העיצובים משפרים את כמות המכירות באתר.

4. תמיכה טכנית אם מדובר באתר עסקי, עשוי להיות חיוני לפנות לספקי תמיכה טכנית. במקרים של תקלות טכניות, תוכלו לחסוך זמן ומאמץ בפתרון מהיר ואפקטיבי של הבעיה ולהיות בראש שקט. לפנייה בנושא תחזוקה לאתר וויקס לחצו כאן.

5. סחר אלקטרוני ותשלומים כאשר מדובר באתר סחר, יתרחשו עדכונים באתר בתדירות גבוהה יותר בגלל שינויים בפרטי המוצרים או במחירים של המוצר אשר מתעדכנים מעת לעת. לכן חשוב להיעזר באיש תמיכה קבוע שיוכל לתת סיוע בהזנת תכני המוצרים לאתר. 6. שירותי אחסון בעת תחזוקת האתר, חשוב לשקול עלויות שבשימוש בשרתים ותשתיות פיזיות או בענן. הקשר עם ספקי שירותי האחסון, התשתיות וספקי הענן יכול להשפיע על הביצועים והעמידות של האתר.

7. גיבויים תדירים גיבויים תדירים של מידע וקבצים יכולים למנוע אובדן מידע חשוב. אפשרויות גיבוי, כמו גיבויים אוטומטיים ושמירת נתונים בצורה מאובטחת יכולות להציל את המצב, בטח במקרי חירום אבל גם בשגרה.

8. תחזוקה שוטפת תחזוקה יומיומית ושוטפת היא הבטחה לשמירה על תוכן מעודכן וחווית משתמש טובה יותר, כאשר מזהים את התקלות מוקדם ומתקנים אותן, ניתן למנוע את חסימת האתר או תקלות רציניות נוספות.

9. שיווק וקידום יש לשקול את המשאבים הנדרשים לשיווק וקידום האתר, אף על פי שלא מדובר בעלויות תחזוקה ישירה. פרסום ממומן, חשיפה ברשתות החברתיות, פרסום במנועי החיפוש ובניית מילות מפתח, יכולים להבטיח שהאתר יגיע לקהל היעד וימשיך להיות מקום חשוב ברשת.

לסיכום, ניתן לראות שתחזוקת האתר היא לא פשוטה ודורשת השקעה שוטפת בזמן ובמשאבים. התעקשות על תחזוקה יסודית ושמירה על פרמטרים רלוונטיים, יוכלו להבטיח שהאתר ישמור על יציבות ויספק חווית משתמש מצוינת למבקרים שלכם.

לתחזוקה של האתר שלכם בוויקס לחצו כאן


9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבינה המלאכותית שיוצרת תוכן לאתר וויקס שלכם

וויקס השיקה פיצ'ר חדש בגירסת בטא (Wix, AI Text Creator) המאפשר ליצור תוכן ולקבל רעיונות לתוכן לאתר שלכם בלחיצת כפתור. המנגנון הזה פותח על ידי OPENAI אשר נקרא GPT CHAT. וויקס החליטה להשתמש בפיתוח הזה ל

bottom of page