top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

שאלות ותשובות על קידום אתרים במנועי חיפוש (SEO)

עודכן: 19 בפבר׳ 2019


לוויקס יש את המערכת הטובה ביותר לקידום האתרים במנועי חיפוש עבור אתר האינטרנט שלכם אתר הוויקס שלכם מגיע מוכן כך שאנשים יכולים למצוא אתכם באופן מקוון, ויש בידינו את כל הכלים שאתם צריכים על מנת לייצר SEO מעולה.


נתחיל עם החלק הקצר שלנו העוסק בשאלות נפוצות. ייעול קידום שמח! יש לכם שאלות? קבלו תשובות שאלה: אתר האינטרנט שלי כבר ידידותי בכל הקשור ל-SEO. מדוע הדבר כל כך חשוב? תשובה: רוב האנשים ימצאו את אתר האינטרנט שלכם באמצעות מנועי חיפוש כגון גוגל. SEO מצוין ונרחב, מסייע להם למצוא אתכם מהר יותר- באמצעות קידום אתר האינטרנט שלכם בדירוגי מנועי החיפוש. במידה ובניתם את אתר האינטרנט שלכם בעזרת אינטליגנציית עיצוב מתקדמת (ADI) של וויקס, אתר האינטרנט שלכם הגיע מוכן ומעובד עם תוכן מותאם אישית החשוב ל-SEO. אתרי אינטרנט הנבנים באמצעות עורך וויקס מוכנים לעבור התאמה אישית בעזרת טקסט ייחודי המתאר את העסק שלכם. דבר זה מקל על גוגל לדעת במה עוסק אתר האינטרנט שלכם, ולהציג זאת בחיפושי גוגל רלוונטיים. אולם אם כבר בניתם את אתר האינטרנט שלכם, יש בידינו את כל הכלים שאתם צריכים עבור SEO מצוין – ובאפשרותכם לנהל את ה- SEO שלכם ישירות מאתר האינטרנט שלכם או מלוח המחוונים של וויקס.

שאלה: מהו SEO – וכיצד הדבר עובד? תשובה: שאלה מצוינת! בואו נתחיל עם העובדות הבסיסיות. SEO ובעברית: קידום אתרים במנועי חיפוש, קרוי לעתים גם קידום אורגני או פרסום אורגני, הוא מערך הפעולות שאתם נוקטים על מנת להגדיל את תוכן אתר האינטרנט שלכם (טקסט, תמונות וסרטוני וידיאו) מאחר שגוגל יודע האם אתר האינטרנט שלכם מהווה תוצאה רלוונטית לחיפוש של מישהו. נגיד כי אתר וויקס שלכם נועד לשימוש כחנות האופניים שלכם. ברצונכם לגרום לכך שגוגל יציג את אתר האינטרנט שלכם בפני אנשים המחפשים לרכוש זוג אופניים חדשים. שיפור ה- SEO של אתר האינטרנט שלכם מסייע למנועי חיפוש לעשות את החיבור הזה. בעזרת וויקס, פשוט וקל לספק לאתר האינטרנט שלכם SEO מצוין. שאלה: אלו כלים של SEO מספקת לי וויקס? בקצרה: כל מה שאתם צריכים על מנת לספק לאתר האינטרנט שלכם SEO איכותי. בין אם הנכם בקיאים בשימוש ב- SEO או משתמשים ב- SEO בפעם הראשונה, יש בוויקס את כל הכלים הדרושים. SEO בעורך – הוסיפו בקלות SEO ייחודי לכל דף באתר האינטרנט שלכם. SEO לתמונות – מייעל את התמונות שלכם בעזרת Alt Text בעורך וויקס. אשף SEO – השתמשו במדריך החינמי של וויקס שלב אחר שלב שיסייע בשיפור ה- SEO שלכם. יומן רשת וויקס – קראו את כל המקורות והמאמרים היעילים של וויקס שוק היישומים של וויקס – חקרו את היישומים של וויקס על מנת לדחוף את ה- SEO שלכם. תמיכת וויקסר – במידה ועולות לכם שאלות נוספות, לצוות התמיכה שלנו יש את כל התשובות.

שאלה: מדוע עליי להתאים אישית את תוכן אתר האינטרנט שלי? תשובה: אתר ADI וויקס שלכם מגיע מוגמר עם תוכן איכותי שיסייע לאנשים למצוא אתכם ברשת האינטרנט. אתרי אינטרנט הנבנים באמצעות עורך וויקס כוללים המלצות לגבי מיקום הטקסט שלכם – תראו תיבות טקסט "אני סעיף" בכל עמוד. וודאו כי אתם מחליפים טקסט זה בטקסט שלכם.

התאמה אישית של תוכן זה באמצעות פרטים מסוימים המתקשרים לעסק שלכם, תסייע לכם להתחבר לאותם אנשים המחפשים באופן ספציפי את מה שיש לכם להציע. להלן מספר טיפים שיספקו לאתר האינטרנט שלכם את התוכן הטוב ביותר שניתן:

• היו ספציפיים. תכללו את המוצרים, השירותים ואת תחומי ההתמחות שלכם. • היו מקוריים. אל תעתיקו טקסט מאתרי אינטרנט אחרים. • הוסיפו תיאורים חיים של התמונות והדמויות שלכם. • עדכנו את אתר האינטרנט שלכם על בסיס סדיר כך שהדבר ישקף שינויים הנעשים בעסק שלכם. • בדקו תמיד את האיות שלכם וראו שאין שגיאות כתיב.

שאלה: כיצד אני מחליט על מילות המפתח שלי? תשובה: בעת השימוש בגוגל, אנשים מקלידים מילות מפתח שמטרתן לספר לו את מה שאותם אנשים מחפשים. לאחר מכן גוגל מציג תוצאות חיפוש עם אתרים הכוללים את מילות המפתח האלה. לכן לפני שאתם צוללים לתוך ה- SEO, כתבו רשימה של מילות מפתח המתארות במדויק את העסק שלכם – לא כולל את שם העסק שלכם.

תגלו אלו מילים יהיו היעילות ביותר עבור העסק שלכם באמצעות פתיחת חשבון בעזרת מתכנן מילות המפתח של Google Adwords.

לדוגמא, על פי החיפוש שלנו ב- Google Adwords, מילות מפתח רלוונטיות לחנות האופניים שלכם בישראל כוללות את המילים הבאות:

• אופניים • אופניים היברידיות • טרק • צמיגי אופניים • טרק היברידי

שאלה: מהן כותרות העמודים שלי, מילות המפתח שלי והתיאור שלי – והיכן באפשרותי לכתוב אותן? תשובה: הכותרת והתיאורים שלכם הם הדבר שאנשים רואים כשהם עורכים חיפוש בגוגל – על כן יתכן ויהיה זה הדבר הראשון אותו יקראו אנשים אודות העסק שלכם. ייעלו את הכותרת ואת התיאור שלכם באמצעות מילויים במילות מפתח רלוונטיות בהן יעשה שימוש הקהל שלכם בזמן שיחפשו אתכם.

עקבו אחר שלבים אלו על מנת להפוך את הכותרת ואת התיאור שלכם למוכנים לקראת SEO:

באתר הוויקס שלכם, לחצו על "בית" בתפריט הדפים שלכם (HOME), בחרו בדף והקליקו על SEO. שם תראו היכן לכתוב את הכותרת, את התיאור ואת מילות המפתח שלכם עבור כל דף.

כותרת אתר האינטרנט בעזרת פחות מ-60 תווים (כולל רווחים), צרו כותרת הכוללת את שם העסק שלכם ואת מילות המפתח הרלוונטיות. על מנת לכלול את המיקום שלכם, השתמשו בקו הפרדה מאונך ( | ).

לדוגמא: אופניים להשכרה | חולון

תיאור אתר האינטרנט תיאור אתר האינטרנט מהווה את הטקסט הקצר המופיע מתחת לכותרת שלכם ברישומים של גוגל. בעזרת פחות מ-155 תווים, סכמו את מה שמבקרים ימצאו באתר האינטרנט שלכם על ידי שימוש במילות תיאור.

לדוגמא: חנות האופניים החשובה ביותר בישראל, הכוללת אופני כביש, אופני הרים ואופניים היברידיים. תיקונים זולים, צמיגי אופניים וציוד זול לאופניים.

מילות מפתח קבעתם כבר חלק ממילות המפתח הטובות ביותר שיתארו את העסק שלכם. בחרו 10 מתוכן וכתבו אותן כאן, מופרדות בפסיקים.

להלן דוגמא: תפריט דף > בחרו בדף > דף SEO אופניים, אופני הרים, צמיגי אפוניים...

שאלה: כיצד אני יכול לבצע דירוג במדורים עסקיים מקומיים? תשובה: אלא אם כן העסק שלכם מקוון לחלוטין, תרצו לכוון ללקוחות המתגוררים בקרבתכם. זו הסיבה לכך שחשוב לעשות רשימה, לפקח על ולפרסם את המידע העסקי שלכם במנועי חיפוש מוכרים כגון גוגל וגוגל מפות, Yelp, Yahoo, Bing ואחרים. בדקו את Site Booster, אפליקציה מצוינת בשוק האפליקציות של וויקס, וזאת על מנת להפוך את אתר האינטרנט שלכם לכמה שיותר גלוי וברור ללקוחות הנמצאים בקרבתכם.

שאלה: כיצד אני יכול להאיץ את תהליך זיהוי אתר האינטרנט שלי על ידי גוגל? תשובה: דברים טובים מגיעים לאותם אלו הממתינים, על כן היו סבלניים. לוקח זמן עבור מנועי חיפוש כגון גוגל למפתח אתרי אינטרנט חדשים – התהליך יכול להימשך בין חודש ל-3 חודשים עד שגוגל מעדכן את בסיס הנתונים שלו.

במידה ואתם עדיין מתקשים במציאת אתר האינטרנט שלכם לאחר פרק זמן זה, הפכו את החיפוש שלכם לספציפי יותר. לדוגמא, במקום לחפש אחר "חנות לאופניים", חפשו "חנות ותיקון אופניים בישראל".

על מנת להאיץ את התהליך, באפשרותכם להגיש את אתר האינטרנט שלכם ישירות לגוגל באמצעות http://www.google.com/addurl. אנו ממליצים לכם להגיש את אתר האינטרנט שלכם לידי גוגל לאחר connecting your domain.

שאלה: וויקס מספק לי דומיין בחינם. מדוע חשוב לחבר דומיין מותאם אישית? לאנשים פשוט וקל יותר לזכור דומיין מותאם אישית וייחודי וגורם לאתר האינטרנט שלכם להתבלט בתוצאות החיפוש. וויקס הופך את החיבור לדומיין הקיים שלכם או את רכישת דומיין חדש לגמרי לתהליך פשוט וקל.

שאלה: עדכנתי את אתר האינטרנט שלי. מדוע אינני רואה את השינויים בגוגל? תשובה: יתכן וגוגל טרם שמר את התוכן המעודכן באינדקס שלו, ותראו את השינויים ברישום גוגל שלכם תוך פרק זמן קצר. אולם יתכן גם שכותרות הדפים שלכם והתיאורים לא עמדו במספר התווים המותר או שלא היו תקינים ונכונים עבור תוכן הדף בפועל. במקרה כזה, יתכן וגוגל בחר בתוכן אחר מהדף שלכם להתקנה בתור כותרת עמוד או תיאור עמוד.

לעוד מאמרים מבית וויקסר לחץ כאן

102 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page