top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

הסודות העומדים מאחורי השימוש ב- SEO

עודכן: 19 בפבר׳ 2019


הסודות העומדים מאחורי השימוש ב- SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש) לשיווק העסק שלכם

14 ביוני 2016 – קדם את האתר שלך

קידום אתרים במנועי חיפוש (הידוע בכינויו SEO) יכול להיות משחק קשה לאיש הקטן. עסקים חדשים שנולדו זה עתה, המחפשים לדרג את עצמם גבוה יותר במנוע החיפוש של Google צריכים להתחרות עם עסקים גדולים יותר, שהיו בסביבה מזה פרק זמן ארוך יותר ועם כאלה שיש להם הרבה יותר כסף להשקיע במאמצי השיווק שלהם באינטרנט. אולם בעולם עמוס ההייטק של היום, הקמת הנוכחות המקוונת שלכם היא בגדר חובה.

החדשות הטובות הן שמנועי חיפוש כגון Google ו-Bing שואפים להיות הבמה הרחבה ביותר לכל העסקים, ולתת אפילו לחלטורה הקטנה ביותר בעיר את ההזדמנות לעלות בדרוג גבוה בתוצאות החיפוש. המטרה שלהם היא להציג את אותו אתר אינטרנט שהינו הרלוונטי ביותר עבור אותו גורם העורך את החיפוש, ללא קשר לגודל העסק המדובר. יותר מכך, שלא כמו שיטות שיווק מסורתיות ומקובלות, SEO אורגני הינו חינמי לחלוטין.

ישנן דרכים רבות, פשוטות ויעילות, שבאמצעותן תוכלו להעלות את הדרוג שלכם ולהביא מבקרים חדשים לגמרי לאתר האינטרנט שלכם. הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא (כמובן) ליצור אתר אינטרנט. לאחר מכן, נסו את 7 הטיפים הבאים המתקשרים ל-SEO לקידום העסק שלכם.


1.מצאו את הנישה שלכם

ככל שהנישה שלכם ספציפית יותר, כך יהיה לכם פשוט וקל יותר לזהור באורות הזרקור בתחרות. סביר יותר שתדורגו גבוה יותר באתר Google אם תתמקדו במשיכת שוק יעד קטן וספציפי ולא בניסיון להיות כל דבר בשביל כל אחד. נניח שאתם משמשים כקבלן בעיר קטנה: חשבו על פלג אחד בשוק שבאפשרותכם ללכוד. התמקדו ספציפית בבנייה ידידותית לסביבה, בעיצוב מטבחים מחדש ובשיפוץ בתים ישנים. לאחר מכן, וודאו כי כל החומרים השיווקיים שלכם, הן באינטרנט והן מחוץ לאינטרנט, משקפים את הייחודיות הזו. בעוד שיתכן שאינכם ההצגה היחידה בעיר, תוך זמן קצר, תוכלו למצוא את עצמכם מדורגים במקום #1 בנישה שלכם.

2. בחרו מילות מפתח בתבונה

ברגע שהתמקדתם בנישה שלכם, ערכו רשימה של מילות מפתח שמטרתן לקדם את התוכן באתר האינטרנט שלכם, במדיה החברתית וביומן הרשת שלכם. מתכנן מילות המפתח של Google יספר לכם כמה אנשים עורכים חיפוש אחר משפטים שונים בכל חודש ויסייע לכם להעלות מונחי מפתח בהם תעשו שימוש.

יתכן ותרצו להתמקד במה שמוכר כ-"מילות מפתח ארוכות זנב". אלו הם משפטים המכילים מספר מילים ובעוד שיתכן שהם יזכו למספר קטן יותר של חיפושים בכל חודש, הם תחרותיים פחות. המשמעות לכך היא שיש לכם סיכוי טוב יותר להתברג למקום הראשון עבור משפטים אלו. קחו למשל את הדוגמא הבאה, "שיפוץ מטבח ידידותי לסביבה" בניגוד למשפט "שיפוץ מטבח".

3. התמקדו בלקוחות המקומיים

אל תנסו להתחרות בקנה מידה ארצי. במקום זאת, השקיעו את המאמצים שלכם בהגדלת העסק מהסביבה הקרובה שלכם. ישנם הרבה מאוד דברים שבאפשרותכם לעשות על מנת להשתלט על השוק המקומי שלכם. צרפו את הכתובת שלכם לכל דף באתר האינטרנט שלכם. צרו קשר עם חברים בקהילה, עם בעלי עסקים אחרים ועם עמותות כגון לשכת המסחר המקומית. בדקו האם העיתון המקומי יהיה מוכן לכתוב פרופיל או סיפור חדשות המאפיין את העסק שלכם. כל הפעולות הללו יסייעו למנועי החיפוש לקשר בין העסק שלכם לבין אזור המגורים שלכם, וכך יותר סביר יהיה שתופיעו בתוצאות החיפוש של גולשים העורכים חיפוש באזור שלכם.

4. היו ערניים להזדמנויות ליצור קשרים

בזמן שאתם יוצרים קשרים, נסו למצוא אתרי אינטרנט אחרים שיכולים להתחבר לאתר שלכם. לשכת המסחר או עיתון מקומי נחשבים למקומות מצוינים להתחיל בהם. חפשו אחר בלוגרים בנישה שלכם שיכולים להזכיר את העסק שלכם ולהקציב לכם קישור בפוסטים שהם מעלים. יתכן וגם קולגות או לקוחות לשעבר יוכלו לסייע לכם. מנועי חיפוש רואים בקישורים עדות לאמינות ולחשיבות אתר האינטרנט שלכם, לכן נסו לבנות רשת תקשורת המכילה מספר גדול של אתרים המקושרים אליכם בחזרה.

5. הכניסו את העסק שלכם לאתרי אינדקס והשיגו ביקורות

אתרי אינדקס מקוונים יכולים להועיל מאוד להעלאת הדירוג שלכם במנועי חיפוש, במיוחד אם אתם עסק מקומי. צרו פרופיל אישי לעסק שלכם במדריכי אתרים כגון Google+, Yelp, דפי זהב ועוד. לאחר מכן, עודדו את הלקוחות הנאמנים שלכם לכתוב המלצות על העסק שלכם באתרים אלו. מכיוון שגולשים רבים נכנסים אליהם הרבה, אתרים אלו מדורגים לעתים קרובות גבוה יותר מאתר אינטרנט פרטי של עסק.

6. תייעלו את התוכן שלכם לשימוש עם מכשירים ניידים

ברגע שאתר האינטרנט שלכם מותאם ביעילות לשימוש עם מכשירים ניידים, אתם תובילו בגוגל! זה נכון, אתרים המותאמים למכשירים ניידים מדורגים גבוה יותר בתוצאות של מנועי חיפוש. זוהי אחת הדרכים המהירות ביותר לספק לכם דחיפה בתחום ה- SEO, לכן וודאו כי אתם בודקים את תוכנת Wix Mobile Editor ומוודאים כי אתר האינטרנט שלכם נראה מודרני ומתקדם באותה מידה במכשיר טלפון נייד כמו על שולחן העבודה במחשב שלכם.

7. נהלו בלוג, הכניסו הרבה תכנים, פרסמו פוסטים חדשים בכל עת.

מנועי חיפוש אוהבים תכנים, במיוחד כאשר התכנים חדשים וכתובים היטב. הוספת בלוג לאתר האינטרנט שלכם נחשבת לדרך קלה ופשוטה יחסית ליצירת תוכן חדש על בסיס סדיר. באפשרותכם לעשות שימוש במילות מפתח בפוסטים שאתם מעלים ולכתוב ערכים העונים על הרצונות הנפוצים של הלקוח שלכם. לא רק עוקבי הבלוג שלכם יקראו את התכנים שלכם, אלא גם מנועי החיפוש. טקסט חי ורלוונטי באתר שלכם יגרום למנועי החיפוש "לקרוא" אתכם יותר ובכך להעלות אתכם בדירוג החיפוש בנישה שלכם.

אלו הן דרכים נהדרות להתפאר במומחיות שלכם ולבנות אמינות בתחום העיסוק שלכם.

מוכנים לראות את העסק שלכם מופיע במיקום הראשון באתר Google? הזמינו אתר ב Wixer עוד היום!

למאמר איך לקדם את האתר שלך ב-20 דק' לחץ כאן

למאמר SEO למתחילים לחץ כאן

60 צפיות0 תגובות
bottom of page