top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

איך לקדם את האתר החדש שלך ב20 דקות

עודכן: 27 בדצמ׳ 2018

אז אתה כבר יצאת אל עולם היזמות;  יש לך רעיון עסקי מבטיח ואתר מהמם כדי להציג אותו לעולם,

הכל יושב במקום,  אבל עכשיו אתה צריך לרדת לפרטי פרטים ולקדם את האתר שלך, כך שבאמת תוכל להמריא.

למרות שזה אולי נראה כמו המטלה מאיימת,  לחשוף את אתר האינטרנט שלך בפני האנשים הנכונים קל יותר ממה שאתה יכול לחשוב.

כדי להוכיח את זה, אנחנו כבר ארגנו לך בצורה מסודרת חלק מן הדרכים הפשוטות שאתה יכול לקדם בעזרתן את האתר שלך, ועדיין להישאר עם המון זמן פנוי,  כך שתוכל להתמקד משימות חשובות אחרות.



איך לקדם את האתר הוויקס החדש שלך ב20 דקות

שלח אי מייל

הדרך המהירה ביותר להגיע לכל אנשי הקשר שלך בבת אחת היא לשלוח אימייל לרשימת תפוצה.

עם וויקס 'שאוט אאוט' Wix ShoutOut אתה יכול ליצור בקלות אימייל מרשים, שיכריז על כך שהאתר שלך באוויר ורץ. בעזרת כלי העריכה תוכל לעצב אימייל שיתאים ויתכתב עם האתר שלך, תוכל להוסיף תמונות מהמאגר ההולך וגדל של וויקס, טקסטים מסקרנים ועוד. בעזרת שליחת ה'שאוט אאוט' תוכל למשוך גולשים להקליק לכניסה לאתר שלך באופן לא רצוני כמעט. הם לא יוכלו לעמוד בפניך!

בזמן שאתה עובד על זה...למה לא להודיע בכל המדיות החברתיות שהעסק שלך קיים ואתה כבר על המפה?

הוסף כפתורי מדיות חברתיות (social buttons) לעיצוב האימייל שלך, בכדי לאפשר לקוראים לשלוח ולשתף את החדשות המרעישות לגבי העסק החדש שלך!


השתמש במדיות חברתיות

בואו נהיה רציניים שניה. אם אתם רוצים להתחבר עם ההמון, מדיות חברתיות הן המקום להיות נוכח בהן. נוכח בצורה רצינית. אתה מוכרח ליצור חשבונות לעסק שלך במדיות חברתיות במידי. ואז, להודיע לעוקבים שלך שהאתר שלך בחיים! חשוב על דרך משעשעת ליצור דינמיקה עם העוקבים שלך (הקהל שלך), אולי הגרלה? או תחרות? עשה זאת סביב עליית האתר לאוויר; זאת דרך מבטיחה ליצור באז סביב העסק שלך ולחדור למודעות הקהל.

זוכר את ה'שאוט אאוט' האטרקטיבי ששלחת לכל אנשי הקשר שלך? עכשיו כשאתה קיים גם במדיות החברתיות, תוכל לשתף את ה'שאוט אאוט' share your ShoutOut שלך לכל העוקבים שלך בכל המדיות, בכדי שכולם יקבלו אזכור על קיומך.


לפרסם און ליין

אם אתה מעוניין למקד ולצמצם את מאמצי הפרסום שלך ולקבל יותר חשיפה, אולי כדאי לך לשקול את שיטת הפרסום "שלם-עבור-קליק" (PPC).

לא בטוחים שאתם מבינים על מה אנחנו מדברים? בואו נרד לפרטים.

עם תוכנית כמו של 'גוגל אד וורדס' Google AdWords, בעצם 'תהמר' על קבוצת מילים הקשורות לנישה של העסק שלך. כשמישהו יעשה חיפוש עם המילים הללו בגוגל האתר שלך יופיע  בעמוד החיפוש ואתה תשלם רק במקרה של הקלקה.

עדיין קצת מאויים מהנושא? אל דאגה, בשביל זה קיימת אפליקציית SearchBoost , הישר מחנות האפליקציות של וויקס Wix AppMarket , האפליקציה עושה בשבילכם את העבודה הקשה של תכנון המודעה המותאמת לגוגל ולבינג, תוך כדי שהיא עושה גם מיקוד בחשיפה לקהל הרלוונטי לעסק שלך.

הנה דרך נוספת להגיע לרכבת הפרסום בתשלום. פרסום ממומן בפייסבוק. אתה יכול ליצור קמפיין מותאם לעסק שלך עם אפליקציית SocialBoost  שיבוסס על- איזה חתך אוכלוסייה הוא הכי פוטנציאלי לעסק שלך ו-מה גובה התקציב שלך.


להביא את האתר שלך למקסימום

בנית את האתר, התנועה באתר תגיע. האמת – לא בהכרח. אופטימיזצית מנועי חיפוש (SEO) היא המפתח. אתה רוצה להפוך את האתר שלך ל'נראה'  למנועי החיפוש בצורה אורגנית (לא ממומנת). "אז איך אני עושה את זה?"- אתה שואל? טוב ששאלת.

אפליקציות כמו Site Booster ו- SEO Wizard הן כלי עזר חיוניים. 

האפלקציות יכולות לעזור לך להגדיל את הסיכויים להימצא במנועי חיפוש באופן אורגני, ובכך יניעו ויגדילו את התנועה באתר שלך.

תתכונן להתקין רמזור, צפויה לך תנועה סואנת באתר!

ועד לפעם הבאה, שמור על קשר.

אנחנו תמיד כאן בשבילך, חברת וויקסר wixer

21 צפיות0 תגובות
bottom of page