top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

SEO למתחילים: סטטוס האתר החדש שלך במנועי החיפוש

עודכן: 19 בפבר׳ 2019


עם מיליוני אתרי אינטרנט שם בחוץ, בעולם הרשת, התחרות בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים, היא אכזרית כמעט בכל תחום עיסוק שניתן להעלות על הדעת. האמת היא, שאם אתם רוצים שאנשים יוכלו למצוא את האתר שלכם, אתם תצטרכו להשקיע קצת זמן באופטימיזציה למנועי חיפוש ( SEO ).

אין צורך להילחץ, SEO (ראשי תיבות של (Search Engine Optimization הוא רק מונח מפואר המתייחס ל'אומנות' השיטה של להביא את האתר שלך להופיע גבוה במנועי החיפוש.

ולמזלכם, להתברג במקום גבוה במנועי החיפוש זה לא קשה כמו לבנות חללית. אתם יכולים להבין וליישם את כללי הבסיס בכלום זמן.

בכדי להשיג יתרון על המתחרים שלכם, תצטרכו לבצע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם מהרגע הראשון, ולהשקיע כמה שעות בחודש בתחזוקה.

הבאנו לכם 6 דרכים לביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם, שתוכלו ליישמם על ההתחלה.


1.בחר והשתמש במילות מפתח:

גוגל ומנועי חיפוש אחרים מדרגים את האתר שלכם על בסיס מילות מפתח. אז כדאי שתעשו כל מה שאתם יכולים בכדי לשייך את האתר שלכם למילות המפתח שלקוחות הפוטנציאלים שלכם יחפשו במנועי החיפוש.

תעשו רשימה של מושגים/ מילים שסביר להניח שחתך הלקוחות שלכם יחפשו בגוגל. ואז, הוסיפו את מילות המפתח האלו לעתים קרובות ככל האפשר בטקסטים שלכם באתר, במיוחד בכותרות ובתוספת כותרת על תמונה.

2.מצאו את שם הדומיין הנכון! (URL כתובת האתר)

מוכנים שהאתר שלכם יעלה לאוויר? חברו אותו לדומיין מותאם.

מכיוון שהדומיין שלכם הוא אחד הדברים הראשונים שיסונכרנו עם תוצאות החיפוש של גוגל, כדאי לכם לחשוב טוב על כתובת האתר ולא לשכוח את הseo.

שם דומיין מנצח יכלול את שם העסק ומילת מפתח עיקרית הרלוונטית לתחום העיסוק.

לדוגמא: www.bar-art.com

3.תנו לכל דף באתר כותרת ותיאור ייחודי

לאחר סקירת שם הדומיין שלכם, מנועי חיפוש מסתכלים על הכותרות והתיאורים של האתר שלכם. אלו הם טקסטים קצרים על כל דף באתר שלכם. כשאתם כותבים אותם, הקפידו לשלב מילות מפתח רלוונטיות לחתך הלקוחות ולנישת העסק ככל הניתן.

מבקרים פוטנציאליים באתר שלכם ישתמשו גם הם בכותרות ובתיאורי הדפים שלכם ובכדי לקבוע אם הגיעו למה שהם מחפשים. איפה רואים את התכנים האלו? עברו עם העכבר מעל כל לשונית דפדפן ותראו את כותרת הדף עבור דף האינטרנט. התיאור הוא טקסט קצרצר הנמצא בתוצאות החיפוש של גוגל תחת כל קישור לאתר אינטרנט.

נסו לפתות מבקרים שיכנסו ישר לאתר שלכם, עם תיאור כתוב היטב. היו מדויקים.

4.האתר שלכם צריך להיות על המפה.

בעת יצירת אתר חדש, זה עוזר לתת מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג לדעת על זה מיד. בטח, הרובוטים החכמים שלהם ימצאו אותכם בסופו של דבר, אבל למה לא לקבל יתרון?

בלחיצה, אתם יכולים לבשר למנועי החיפוש לסרוק את האתר שלכם לאינדקס. השתמשו

5.תן למדיה החברתית לעבוד בשבילך.

ישנם אין ספור יתרונות ליצירת חשבונות בערוצי המדיה החברתיים הפופולריים. אתם יכולים להביא לקוחות חדשים, או אוהדים נאמנים, באמצעות פייסבוק, טוויטר, Instragram וכיו"ב. אבל לא רק אנשים משוטטים במדיות החברתיות האלו ומתחברים דרכן אליכם - מנועי חיפוש שמים לב לפרופילים פעילים במדיה החברתית.

למעשה, אתר אינטרנט יכול לעלות לדרגה גבוהה יותר כאשר הוא משויך לחשבון פעיל ברשתות החברתיות.

אז לפתוח פרופיל, להכניס קישור אליו באתר האינטרנט שלך וליצור קשר עם הלקוחות שלך בפוסט [ עם תוכן רלוונטי ] לעתים קרובות ככל האפשר.

6.השתמש בגאוגרפיה לטובתך

ניתן לכם דוגמא: אם אתם מפעילים חנות להשכרת אופניים, אתם תרצו למשוך לקוחות באזור שלכם. (לצורך הדוגמא: לקוחות מישראל). לשם כך, תרצו להיות מדורגים טוב במיוחד בחיפושים המבוצעים סביב האזור הגאוגרפי שלכם. בכדי לעזור למנועי החיפוש לשייך את האתר שלכם למיקום הגאוגרפי שלכם ולעזור לגולשים להגיע אליכם בקלות, הכניסו את הכתובת של העסק לאתר וודאו שמספר הטלפון של העסק מופיע בצורה ברורה.

שילחו את פרטי האתר והעסק שלכם לאתרי רישומים מקוונים פופולריים כמו דפי זהב, Google+ , ועוד. ספריות מקוונות אלו יעזרו לדרג אתכם יותר גבוה במנועי החיפוש ויעזרו לגולשים למצוא אתכם לפי אזור.

למאמרים נוספים מוויקסר לחצו כאן

תמיד לשירותכם, צוות וויקסר.

26 צפיות0 תגובות
bottom of page