top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

שבע האפליקציות שיניעו כמויות מטורפות של תנועה היישר אל האתר שלכם

עודכן: 18 בפבר׳ 2019



בין אם זה עתה החלטתם ליצור אתר אינטרנט משלכם או שאתם כבר נמצאים בשלבי הסיום של בניית האתר המהמם שלכם – מגיע לכם לזכות בהיקפי חשיפה מקסימליים כבר מרגע לידתו של האתר שלכם. שוק האפליקציות של WIX גדוש באמצעים שיסייעו לכם לכוון את תנועת הגולשים היישר אל האתר שלכם, ומשהגיעו, לגרום להם לא לרצות לעזוב אותו, ולחזור שוב ושוב לעוד...

לקטנו עבורכם את שבע האפליקציות אותן אתם צריכים להכיר אם ברצונכם לשטוף את האתר שלכם בגלים של אוהדים חדשים.

המטרה המרכזית בבניית אתר אינטרנט היא לכוון לתוכו תנועת גולשים רבה ככל הניתן. יצירת האתר עצמו אינה מספיקה כדי להבטיח את כניסתם של האנשים הנכונים ובכמויות הרצויות לאתר שלכם. Site Booster יוודא שהאתר שלכם ירשם בכל המקומות הנכונים, יגיע לדרוג גבוה במדריכים המובילים והנחשבים, ובמנועי החיפוש הפופולריים כדוגמת Google ו- Bing.

עידוד ויצירת קשרים חברתיים עם המשתמשים באתר שלכם דרך הערוצים החברתיים השונים חיוניים לקידום האתר שלכם. עם זאת, הזמנת המבקרים באתר להיכנס לדף הפייסבוק או הטוויטר שלכם יכוון אותם החוצה מהאתר, שבמשיכת מבקרים לתוכו השקעתם כל כך הרבה מאמץ. אפליקציית Smart Social Icon תאפשר למבקרים באתר שלכם לדפדף אל הערוצים החברתיים השונים שלכם מבלי שיצטרכו לעזוב את האתר. כל אחד מאייקוני ערוצי התקשורת שלכם ייפתח בתוך האתר עצמו, ובכך יאפשר למבקרים שלכם לתקשר אתכם ולהתחבר אליכם מבלי שיצטרכו לעזוב את תחומי האתר.

פרסומות תשלום-פר-קליק (או Pay-Per-Click – PPC - כפי שהן נודעות בעולם הפרסום) הן דרך מצוינת למשוך אל האתר שלכם מבקרים רבים יותר מתחומי קהל היעד בו אתם מעוניינים. מעולם לא שמעתם על שיטה זו? זה פשוט. נניח שאתם משתמשים בתוכנה מסוג GoogleAdWords . אתם בוחרים סידרה של מילים המייצגות את העסק שלכם, ונותנים "הצעת מחיר" עבור כל אחת מהן. בשלב הבא, כאשר אדם כלשהו עורך חיפוש בגוגל המכיל את אחת מהמילים אותן הגדרתם יוצגו בפניו תוצאות החיפוש שערך כאשר האתר שלכם מופיע בראש רשימת התוצאות. וכמו שבוודאי ניחשתם – החלק הטוב ביותר הוא שאתם משלמים רק פר-קליק.

לרבים מבעלי העסקים הקטנים המונח PPC יכול להישמע מאיים בשמיעה ראשונה, למרות שאיננו כזה כלל. דרך הגדרת מילות החיפוש המתאימות לכם אתם יכולים למשוך אל האתר שלכם את קהל היעד המתאים ולהרחיב את אפשרויות החשיפה שלכם, גם אם התקציב העומד לרשותכם אינו מתחרה בזה שעומד לרשותם של השחקנים "הכבדים" בשוק. Smart Boost תעשה את העבודה עבורכם: היא תיצור את המודעות שלכם ל-Google ו- Bing, ותכוון את הלקוחות הרלוונטיים ביותר עבורכם אל תוך האתר שלכם. או במילים אחרות: השגתם לעצמיכם מומחה פרטי שעובד עבורכם 24 שעות ביממה בכיוון והבאת הלקוחות הפוטנציאלים המתאימים ביותר לעסק שלכם.

אנו חיים בעידן של מהפכה חברתית ברשת, ואם אתם רוצים להמשיך ולהישאר רלוונטיים ולא לפגר אחרי המתחרים שלכם, חשוב מאוד שתפגינו נוכחות ברשתות החברתיות. חלפו הימים בהם יכולתם לפרסם פוסט בפייסבוק הפרטי שלכם ולקוות שהדודה מחיפה תפיץ את בשורת העסק שלכם בין חברותיה בחוג לקרמיקה. למרות שפוסטים אורגניים הם עדיין אמצעי חיוני לשיווק העסק שלכם, הגיע הזמן שתוסיפו לאסטרטגיית השיווק שלכם גם שימוש בפרסומים חברתיים. SocialBoost ייצר עבורכם מסעות פרסום בפייסבוק המותאמים לכם אישית, ומבוססים על קהל היעד שלכם והתקציב שברשותכם. עכשיו לא רק הדודה האהובה תוכל לצפות בפרסומים שלכם, אלא אנשים רבים נוספים שמעולם לא שמעתם עליהם יוכלו לצפות באתר המהמם שלכם הישר בתוך הניוז-פיד שלהם.

גוגל ופייסבוק אינן הרשתות החברתיות היחידות שיוכלו להביא לכם עסקים. לפעמים פשוט משתלם להכיר את המישהו-הנכון, ובמקרה הזה, המישהו-הנכון היא האפליקציה GetTraffic. לאחר שתתקינו את האפליקציה כל שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את תחום העסק שלכם, את המדינות אליהן אתם מעוניינים להפיץ את המודעות שלכם, ואז ליצור לכם מודעה מושכת במיוחד. ואז כל מה שנותר לכם לעשות הוא לשבת ולשתות קפה בזמן ש-GetTraffic תעשה את העבודה עבורכם.

לאחר שקבעתם את הגדרות מסע-הפרסום ויצרתם את המודעה שלכם, המודעה שלכם תופיע באתרי אינטרנט הקשורים לתחום העיסוק שלכם. בדרך זו תנועת הלקוחות הפוטנציאליים לעסק שלכם מכוונת באופן מיטבי, והרווח הוא כמובן שלכם.

בואו ונניח שהעסק שלכם עומד לפני מסע-פרסום ענקי, ואתם מעוניינים להפיץ את הבשורה על כך למעגלים רחבים ככל הניתן. Lumifish Pop-Up יאפשר לכם ליצור מסר שישבה את תשומת ליבם של המבקרים באתר שלכם מיד עם הכנסם לאתר. בין אם מדובר במכירה האחרונה או בהגעה עדכנית, אפליקציה זו תכוון את המבקרים שלכם אל הדף המסוים בתוך האתר, תגרום להם לרצות להישאר שם לאחר שהגיעו, ותעודד אותם להגיב לקידום המכירות.

לאחר שהגשמתם את שאיפתכם להביא אל האתר שלכם כמויות ענק של מבקרים, השלב הבא יהיה לנטר פעילות זו. חשוב שתדעו מיהם המבקרים באתר שלכם ומה הם עושים מרגע שנכנסו לאתר, כדי שתוכלו לשפר את חווית המשתמש שלהם. Visitor Analytics הוא כלי נוח לשימוש שיאפשר לכם לקבל מידע רלוונטי על המבקרים שלכם ועל אופן התנועה שלהם בתוך האתר. תוכלו לעקוב אחר התנהלותם בזמן אמיתי, ובנוסף לקבל דיווחים יומיים, שבועיים וחודשיים, הישר לתיבת המייל שלכם. המידע אותו תקבלו מ- Visitor Analytics יאפשר לכם לחדול מלעסוק בניחושים, ולשפר את אתר האינטרנט שלכם בהתבסס על מעקב אחר פעילות המבקרים שלכם והבנת הצרכים האמיתיים שלהם.

94 צפיות0 תגובות
bottom of page