top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

למה עכשיו, יותר מתמיד, הזמן להשקיע באתר אינטרנט משלכם?

עם יד על הלב, כמה זמן ביליתם היום מול מסכים? 5 שעות במצטבר לפחות? וכן, שיעור יוגה בזום נחשב זמן מסך. בין תנוחת הכלב מביט מעלה לכלב מביט מטה חשבתם איזו גמישות מחשבתית מפגינה המורה ליוגה שלכם בזמנים האלה? אין התקהלויות, אין מגע, אין בעיה - שיעור בוידאו!

ואיזו גמישות מפגין העסק שלכם בימים אלה? זה הזמן לעבוד עליה. גם בעולם הטרום-קורונה שלנו - הדיגיטל הוכתר למלך, וכל העסק היום יכול (וצריך) להשתלב בעולם הדיגיטלי ובכך לצמוח, לגדול ולהרחיב את קהל הלקוחות שלו.




אז עכשיו, בימי הבידוד החברתי והחצי-הסגר יש לכם את כל הזמן שבעולם (לפחות עד אחרי פסח) לטפח את הגינה שלכם, ללמוד שפה חדשה ולהקים סוף סוף אתר לעסק שלכם!

אז כדי להקל עליכם, הכנו רשימה של סיבות מדוע כדאי לכם - דווקא עכשיו - לבנות אתר עסקי:

  1. אתם בבית (בתקווה), עם לא מעט זמן פנוי לקפוץ ראש אל כל הדברים שדחיתם בימי המירוץ הקדחתני, טרום המגפה. נצלו זאת, וקחו את העסק שלכם כמה צעדים קדימה עם אתר מקצועי ומעוצב שיעזור לכם בימי הפוסט קורונה להם כולנו מייחלים כל כך.

  2. הדבר מוביל באופן ישיר לנקודה הבאה: חשבו קדימה - מתישהו, גם את זה נעבור. העולם הטכנולוגי והדיגיטלי לא נח לרגע. הוא מתפרש על כל תחום בחיינו והגיע הזמן ״לקפוץ על הרכבת״. נוכחות דיגיטלית היא הכרחית היום לכל עסק, ואתר אינטרנט בוויקס הוא הפלטפורמה הטובה והגמישה ביותר לעשות זאת (כן כן, גם אנחנו יוגיסטים עמוק בפנים). בין אם אתם עסק המספק שירותים או חנות המוכרת מוצרים, כל אחד יכול ליהנות ממגוון האפשרויות שיש לאתר אינטרנט להציע לעסק שלו.

  3. הנה הדובדבן - בניית אתר אינטרנט בוויקסר הוא תהליך מהיר! דמיינו לעצמכם שבועיים מהיום - אתר האינטרנט של העסק שלכם ״באוויר״, מקדם את העסק שלכם, מרחיב את קהל הלקוחות שלכם ומגדיל את ההכנסות שלכם.

אז למה אתם מחכים? התקשרו אלינו ונשמח להקים עבורכם אתר אינטרנט מקצועי ויפייפה שעונה על כל דרישותכם. רוצים לשדרג אתר קיים? גם את זה אנחנו יודעים לעשות!


לאתר שלנו:


לעוד מאמרים וחידושים הירשמו לערוץ יוטיוב שלנו ועשו לנו לייק בפייסבוק:

לערוץ היוטיוב לחץ כאן

לדף הפייסבוק שלנו לחץ כאן



112 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page