top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

חדש בוויקסר - מנוי תמיכה שנתי

עודכן: 18 בפבר׳ 2019



מהיום תוכלו להיות בראש שקט מבלי לדאוג לאתר שלכם, רבים מהעסקים שבונים אתר בפלטפורמת וויקס נתקלים בקשיי תמיכה מול חברת וויקס, כידוע, לוויקס אין מענה טלפוני בעברית וכשהם מתקשרים אליך בחזרה זה בדרך כלל קורה בשעות לא שגרתיות, ונציג הודי מדבר איתכם במבטא שקשה להבנה. רוב העסקים שנתקלים היום בקשיים על הפלטפורמה פותחים טופס קריאה דרך האתר שלעיתים המענה עליו נמשך 3 ימים והבעיה לא בהכרח תיפתר.

מה אתם כלקוחות וויקס הייתם רוצים? הייתם רוצים שיענו לכם על שאלות בסיסיות כמו: איך להוסיף פיצ'רים ואלמנטים, איך להזיז ולשנות דברים,לקבל עצות תפעוליות, לקבל תיקונים מהירים ולפתור בעיות נוספות..

אנחנו כאן כדיי לתת לכם את התמיכה הזאת- במקום שתשברו את הראש מול חברת וויקס.

"למה לחכות כל כך הרבה זמן בשביל שאלה קטנה? ללא מענה בעברית ולפעמים ללא מענה בכלל?!"

הבעיות הנפוצות שלקוחות וויקס נתקלים בהם בנסיון לעזרה מול חברת וויקס:

חוסר מענה על שאלות וחוסר עזרה בתפעול האתר

לא עוזרים בשחזורים של אתר ששובש בטעות או לא בטעות.

הנציג הטלפוני דובר אנגלית בלבד, לרוב במבטא שגם דוברי אנגלית לא יבינו.

ובגדול- פשוט אין עם מי לדבר!

לאור העובדות האלה החלטנו להוציא שירות חדש הנותן מענה מהיר ונגיש לבעלי אתרים שבנו אתר על הפלטפורמה של וויקס (וויקסר - מנוי תמיכה שנתי)

שבו יהיה מענה מהיר (ובעברית) עד 24 שעות, טלפוני או במייל שיענה לכולם על השאלות, יעזור לכם לתפעל את האתר ביום יום ואף יעזור לכם עם קשיים ובעיות עתידיות שיצוצו.


לקוחות קיימים בוויקסר? גם אתם יוצאים מורווחים ותוכלו לקבל חודשיים מתנה על המנוי השנתי שלנו.

15 צפיות0 תגובות
bottom of page