top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

חג אביב מביא חידושים במערכת וויקס

עודכן: 19 בפבר׳ 2019


לכבוד בוא האביב, וויקס יוצאים בחידושים במערכת ובעריכת התמונות באתר.

וויקסר מאחלים שחג הפסח יהיה ערוך ומושלם.

בזמן שאתם עסוקים בהתאהבות בעורך החדש של וויקס, וויקס כבר עובדים על מאפיינים אפילו יותר מדהימים בכדי לעזור לכם להפוך את האתר שלכם למדהים אפילו יותר, המאפיניים החדשים של העורך הם סופר אינטואיטיביים וקלים לשימוש.


לשפר את התמונות שלכם עם כלי החיתוך- קרופ

זה בטוח לומר כי אחת הדרכים הטובות ביותר כדי לשפר את האתר שלכם בנוקאאוט, היא להציג תמונות יפות. אם אתם כבר מכירים את העורך הקל לשימוש שלנו , אז אתם יודעים שאתם יכולים פשוט לגרור ולשחרר תמונות (משלכם או לבחירה מהגלריה העשירה של וויקס), ולהפוך בכך את האתר שלכם ליפיפה ולחזק את התחושה הוויזואלית הכללית לגולש. ברגע שיש לכם תמונות, אתם יכולים לקחת את הדברים צעד אחד קדימה ולתמרן את נראות התמונות לטעמכם. לא מומחים בפוטושופ? אין בעיה. עם כלי החיתוך של וויקס, אתם יכולים לשפר את התמונות שלכם על ידי שינוי גודל, התמקדות או הגדלה של כל תמונה שאתם רוצים להטמיע באתר.


לשפר את התמונות שלכם עם מסנני עריכה- פילטרים

אוהבים את איך ש Instagram שינתה את עולם הצילום? עכשיו אתם יכולים לחוות את אותו אפקט עריכה עם מסנני התמונה המדהימים של וויקס וכלי חידוד תמונת שישאיר את הפה שלכם פעור, לפחות לדקה! תוכלו לבחור מתוך 18 סגנונות שונים כמו : וינטג', מודרני ואפילו 3D ! אתם לא צריכים להיות מומחים בפוטושופ בכדי לתקן את התמונות שלכם, בכמה קליקים תוכלו להפוך תמונה מ"בסדר" ל"וואו".

צריכים עריכות מורכבות? וויקסר כאן עבורכם.


קבל משוב על האתר שלך לפני עלייתו לאוויר.

עכשיו אתם יכולים לשלוח קישור לחברים ובני המשפחה בכדי לקבל משוב על האתר שלכם לפני שאתם מפרסמים אותו.

"למתוח את הגבולות" מה יותר יפה מגלריית תמונות שנקבעה במרכז האתר שלך? גלריית תמונות המשתרעת מהקצה-אל-הקצה, בכדי להפוך את התחושה והנראות של האתר לברורה נקייה ובסטייל.

עם גלריות רוחב מלא, מפות ותפריטים- האתר יראה נקי ועכשווי.


טפסי צור קשר חדשים רוצים לגרום למבקרים להתרגש מליצור אתכם קשר? עם העיצובים ופריסות טופס יצירת הקשר החדשים והמודרניים של וויקס, המבקרים פשוט לא יוכלו להתאפק.

תפריט מימין לשמאל!

זו כנראה הבשורה הכי משמחת שוויקס בישרו לנו לכבוד החג.

מעכשיו תפריט האתר מותאם גם לשפה העברית, מעכשיו כבר לא צריך לשבור את הראש בסידור הדפים. תודה לאל. תודה לוויקס כלומר.

לראות את כל התמונה

אנחנו יודעים איך זה הולך, בזמן שאתם בונים את האתר שלכם, אתם הולכים הלוך ושוב בין עריכה לתצוגה מקדימה של האתר ושוב עריכה וכולי', וכן, העניינים יכולים להפוך להיות קצת מבלבלים. ובכן... אל דאגה, הימים האלו חלפו מזמן! עכשיו אתם יכולים לראות מרחוק את כל האתר במלואו ופריסתו לפי הדפים על המסך שלכם!

לאחר מכן תוכלו פשוט לגרור ולשחרר ובכך לסדר מחדש כל חלק באתר שלכם! מדהים!

אנו בוויקסר מאחלים לכם חג אביב נקי, מסודר, ערוך היטב וללא מאמצים מיותרים על עיצוב.

38 צפיות0 תגובות
bottom of page