top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

שפרו את ביצועי האתר שלכם! מאפייני ה- SEO המתקדמים החדשים של WIX לתוצאות חיפוש ורשתות חברתיות


הגדרות מתקדמות למנועי החיפוש - אתרי וויקס
הגדרות מתקדמות למנועי החיפוש - אתרי וויקס


לא צריך להיות גאון אינטרנטי כדי להבין את חשיבות השפעתו של SEO להצלחת העסק שלך אונליין. אם תצליח להשפיע על האופן שבו גוגל תופסת ומדרגת את האתר שלך, תוכל לייצר תנועה ומעורבות גבוהה יותר לדפים בתוכו. בנוסף, תוכל למשוך אליו את הגולשים ״הנכונים״. כלומר, גולשים שבאופן אקטיבי מחפשים עסק, מוצר או שירות כמו שלך. פעולות אלו יגדילו את הסיכויים של גולשים להפוך ללקוחות נאמנים, ובשורה התחתונה: עוד כסף בשבילך.


בדומה לבחירת מידת החריפות במנת הקארי שלך, ישנן רמות שונות של טכניקות ומאפייני אופטימיזציה. לדוגמא, אם אתה בעל עסק בתחילת דרכך תוכל לנצל את ה- Wix SEO Wiz, שיוצר רשימה מותאמת אישית של כל אלמנטי ה- SEO שתצטרך בנוסף לאינדוקס מיידי של האתר שלך בגוגל.


לעומת זאת, אם אתה כבר בתחום זמן מה, או פשוט מעוניין בשליטה מדוייקת יותר על הדפים המוצגים בתוצאות החיפוש וברשתות החברתיות, המשך לקרוא.

במאמץ להמשיך ולשכלל אפשרויות ויכולות למשתמשים מקצועיים, Wix פיתחה ערכה חדשה של מאפייני SEO טכניים מתקדמים. החל מכתובות canonical ועד לנתונים מובנים, הבה נחקור יחד כיצד נוכל להשתמש במאפיינים אלו בצורה הטובה ביותר:


תגי Meta לשיתופים ברשתות חברתיות

אתם ודאי מבינים את התפקיד המרכזי שיש לרשתות החברתיות בהצלחת העסק שלכם. על מנת לשמר ולתחזק את התדמית והמוניטין שלכם, יש להבטיח את עקביות המותג שלכם בכל ערוצי הסושיאל. אז כיצד עושים זאת?

כולנו חווינו רגעים בהם גללנו בפיד בפייסבוק ונתקלנו בשיתוף של לינק שנראה לא טוב - תמונה חתוכה או טקסט נלווה שאין בו הגיון. אלו מצבים שאנו רוצים למנוע מעוקבינו (או לקוחות פוטנציאליים) לראות.

בעזרת הפאנל SEO המתקדם של Wix, תוכלו לשלוט במדויק על האופן שבו נראה שיתוף של כל דף באתר שלכם, החל מהטקסט ועד לתמונה, בערוצי הסושיאל העיקריים.


מספר קווים מנחים לפורמטים מוצלחים:

  1. גודל תמונה:הגודל המומלץ הוא 1200x630 פיקסל (לפחות)

  2. כותרת: 55-70 תווים (כולל ריווחים)

  3. תיאור: 100-300 תווים (כולל ריווחים)


כיצד להתאים אישית את תווי ה- Meta של הרשתות החברתיות בדפי ה- Wix שלכם:


  1. פתחו את העורך Wix

  2. הקליקו על ׳תפריט + דפים (בצד שמאל של העורך)

  3. בחרו את העמוד שתרצו להתאים אישית

  4. בחרו את טאב ה- "שיתוף ברשת חברתית"

  5. העלו תמונה ועדכנו את הטקסט שיוצג בשיתוף


נתונים מובנים (Structured data)

הוספה של נתונים מובנים לדפי האתר שלכם עוזרת לגוגל להבין את התוכן המוצג בהם, ולא רק מה כתוב בהם. לדוגמה, אם יש לכם מיקום פיזי, הוספה של סימון סכמה לעמוד ׳צור קשר׳ שלכם תעזור לבוטים להבין ש ״123-456-7890״ הוא לא רק סדרה של ספרות אלא מספר טלפון, ויש להשתמש בו כדי לספק לגולשים תוצאות טובות ועשירות יותר. אותם כללים חלים על תפריטי מסעדות, כתובות דואר, שעות פתיחה, דירוגים ועוד.

שפת הנתונים המובנים הותאמה ע״י Schema.org בשנת 2011, ועל כן ׳סימון סכמה׳ קיבל את שמו. זהו כלי מצויין לתפוס את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים מתוך הים האינסופי הקיים של מתחרים.


כיצד להוסיף נתונים מובנים לאתר ה- Wix שלכם?

  1. הכינו את הסכמה שלכם. ניתן להשיג את קובץ ה- HTML בעזרת כלים כמו Schema Markup Generator.

  2. פתחו את העורך Wix בחרו את טאב ה- ׳Advanced׳ בפאנל

  3. מתחת ל׳Structured Data', הוסיפו את הסכמה שלכם בפורמט JSON-LD.

  4. לאחר שהוספתם את הסכמה שלכם, בדקו שאין שגיאות בעזרת כפתור ׳אמת את הסימון שלך בגוגל׳.


Structured Data wix
Structured Data wix


כתובות קנוניקל (Canonical)

במקרים בהם יצרתם שני דפים אשר מציגים מידע זהה או דומה, יש צורך להגדיר לגוגל איזו כתובת אתר תהיה העיקרית וכתוצאה מכך, תופיע בתוצאות החיפוש. לדוגמה, אם כתבת מאמר בלוג בנושא ׳טרנדים בעיצוב אתרים לשנת 2019׳ ככל הנראה תשתמש באותם מילות חיפוש, מבניות דומה ואף תוכן אשר זהה לגרסת המאמר שלך משנה שעברה. למרות שהפוסט המקורי עדיין בעל ערך, סביר להניח שתרצה להפנות את הגולשים שלך למאמר העדכני יותר, בכל פעם שהם יחפשו ׳טרנדים בעיצוב אתרים׳ במנוע החיפוש שלהם. יישום של כתובת קנונית פותרת את הבעיה.

חשוב לציין ש- Wix, באופן אוטומטי, מוסיפה טאג קנוני המפנה ישירות לאתר שלך. אין סיבה לשנות אותו אלא במקרים ספציפיים, כמו בדוגמה למעלה.

למידע מתקדם על הוספת טאגים קנוניים, הקליקו >> guide on how to add canonical tags to your website

מרגישים מוכנים לתפוס פיקוד על ה SEO של האתר שלכם?

לעוד פרטים ומידע בנושאים שונים תוכלו להיכנס לבלוג שלנו כאן

406 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page