top of page
  • תמונת הסופר/תWixer

דפי נחיתה: שיטות עבודה מומלצות ומיטב הטיפים ממומחי Wix

עודכן: 12 ביולי 2019

בתחום השיווק הדיגיטלי, דפי נחיתה הם כלי עוצמתי ביותר ליצירת לידים וסגירת עסקאות באופן יעיל ומהיר. בפוסט הבא נסקור את המאפיינים שהופכים את דפי הנחיתה לבעלי ערך עבורכם, ונציג כיצד ניתן להשתמש בהם עבור הקמפיינים שלכם.





בשלב זה אתם בטח חושבים לעצמכם: מדוע אני זקוק לדף נחיתה אם כבר יש ברשותי אתר?

בניגוד לאתר רגיל, שבדרך כלל מקדם מותג או שירות מסוים, דפי נחיתה מצטיינים בהדגשת מוצר או מאפיין ספציפי ושמים דגש על פעולה רצויה. דף נחיתה עוזר למקד את תשומת הלב של קהלכם בנושא עיקרי שאתם מעוניינים להדגיש - מבצע גדול, ליין חדש של מוצרים, שירות המתמקד בפלח שוק מסוים מתוך קהל לקוחותיכם, תחרות או כל קמפיין אחר שנבדל ממאמצי השיווק הקבועים שלכם.


יצירת דפי נחיתה מצויינים היא אחת מהמשימות של מחלקת השיווק של Wix, כך שניתן לומר שיש להם ׳קצת׳ ניסיון בתחום :)

יחד עם מומחי השיווק המוערכים ביותר, הם הרכיבו מדריך להקמת דפי נחיתה שיפגעו בול לצרכים שלכם!





1.הגדירו מטרה - מקדו את המסר העיקרי של דף הנחיתה

מהי מטרתו של דף הנחיתה? זהו הקו המנחה שיוביל ויגדיר את העברת המסר והמיתוג של הדף כולו. ברגע שתדעו מהי המטרה שלכם, צרו את הדף בהתאמה. שימו לב שאכן העיצוב והתוכן תואמים למסר שלכם באופן ברור וישיר (נרחיב על נושאים אלו בהמשך). אך מעל הכל - היו עקביים. לפניכם דוגמא לדף נחיתה שאנו חושבים שהצטיין בנושא הזה.


2. היררכיה - עיצוב עם הכוונה

אחד המאפיינים של דף נחיתה מוצלח הוא יכולתו לנתב באופן טבעי את תשומת ליבם של הגולשים על פי מסלול מנחה אשר מכוון אותם למקומות הרצויים לכם. הקליקו לדף הנחיתה החמוד הזה וראו כיצד הוא משתמש במסלול מצויין וברור להנחיית עיני הגולשים.


3. הפקת תועלת מהנעה לפעולה (CTA) - ייצור פעולות מיידיות

אל תתנו למבקרים בדפי הנחיתה שלכם את האפשרות לשוטט וללכת לאיבוד. הניעו אותם לפעול באופן מיידי, בתוך הדף עצמו, עם כפתורי הנעה לפעולה מפתים שנתמכים על ידי טקסטים קצרים וברורים ביותר. דף נחיתה זה הוא דוגמה נפלאה ליישום של אספקט זה.


4. עצבו כדי להרשים - דף נחיתה שובה לב ממבט ראשון

דפי נחיתה הם קצת כמו אהבה ממבט ראשון. המבקרים בו צריכים להרגיש תשוקה כדי להקליק מייד, אחרת הם עשויים לא להישאר בסביבה.

ישנן מספר דרכים להשיג זאת. כבר ראינו כיצד עיצובים מרהיבים משיגים רושם ראשוני מוצלח. דרך נוספת היא בעזרת רקעי וידאו, שמוסיפים דינאמיות לחוויה. בדף הנחיתה הזה ניתן לראות גישה אחרת, שמעוררת את דמיון הגולשים בעזרת כותרת מנצחת.


5. כתבו תוכן מצויין - שמרו על תשומת הלב של הגולשים

בשלב הזה כבר בטח הבחנתם בחשיבות הרבה שיש לתוכן המוצג בדף הנחיתה. ואם במקרה פיספסתם, נדגיש זאת שוב. אין הרבה מקום לטקסט בדפי נחיתה, כך שכל מילה היא קריטית בהשפעתה על האווירה של הדף כולו. התוכן בדף הזה הוא דוגמה מצוינת כיצד עושים את זה נכון. הוא יוצר תחושה של התרגשות וציפייה, ובו בזמן נותר ממוקד בחוויה האישית של הגולש.


6. הקסימו עם תמונות נהדרות - השתמשו באימג׳ים הטובים ביותר

דפי נחיתה צריכים לפעול מהר על מנת ליצור אימפקט, ותמונות טובות הן לרוב, הכלי האפקטיבי ביותר להבטיח רושם ראשוני מוצלח. דף הנחיתה הזה, למשל, עושה שימוש ברצף של תמונות חזקות, ובכך משלב בין נראות לפונקציונליות אשר מעודדים את הגולשים להמשיך ולגלול.


7. הדגישו את הערך - הראו את התועלת

בסופו של דבר, אתם מבקשים מהגולשים לעשות משהו עבורכם - קנייה, מנוי, הורדה, הרשמה וכו׳.. אך האם אתם עושים עבודה טובה בהסברת התמורה שהם מקבלים מהפעולה? דף הנחיתה שלכם צריך להציג באופן הברור ביותר שאתם מציעים ערך אמיתי. הקליקו לדף הנחיתה הזה, שמקדם את פלטפורמת החנויות של Wix. הוא נוצר על מנת להפיץ מסר יחיד ומפורש - בניית חנויות אונליין עם Wix משמעותה יותר מכירות ופחות עבודה. מסר ברור, ממוקד ובעל ערך למי שפוגש בו.


8. אל תתביישו - שיווק מכירתי

אין זמן לרמיזות ודקויות. דפי נחיתה נועדו לייצר תוצאות מהירות ומתמשכות, אז אמצו את טכניקת השיווק המכירתי. כלומר, היו ישירים אך לא אגרסיביים. לדוגמה, דף הנחיתה הזה, שמציג את הפונטים החדשים ב Wix Editor. כדי לעורר התרגשות בקרב הגולשים ולהניע אותם להשתמש בפונטים החדשים, הראנו כיצד השימוש בהם מחזק את המיתוג הכולל של האתר, ובכך הפכנו הודעה דיי פשוטה לאירוע משמעותי.


מוכנים להשיק את קמפיין השיווק הבא שלכם?

אם חשבתם להתחיל לקדם את האתר שלכם בעצמכם אולי מאמר זה יכול לעזור לכם.


וויקסר תעזור לכם לעלות שלב עם דף נחיתה מנצח.

416 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page